sobota, 2 lutego 2013

Nowe wilki-Ahira i Shanti!


Ahira


Imię: Ahira
Wiek: 3 lata
Płeć: wadera
Partner: Na razie brak
Potomstwo: Brak
Moce: lewitacja, władanie mocą cienia, bycie niewidzialną, przyzywanie smoków
Rodzaj wilka: wilk cienia
Charakter: miła, towarzyska, otwarta, zdecydowana
Stanowisko: zabójczyni 
Przyjaciele: nasza wataha 
Wrogowie:niektóre watahy
Rodzina: umarła
Ulubiony utwór: Paramore - Monster
Zauroczona w: Blue
Właściciel: zuziapusia77



Shanti


Imię: Shanti
Wiek: 5 lat (nieśmiertelna)
Płeć: samica
Partner: szuka
Potomstwo: chciała by mieć
Moce: włada powietrzem i ziemią, potrafi wypędzać sama demony z wilków i je uzdrawiać, może być niewidzialna, umie wysunąć skrzydła z ciała i je spowrotem schować
Rodzaj wilka:magiczny
Charakter:jestem romantyczką, lubię się bawić i szaleć lecz jeśli dostanę jakąś robotę do wykonania to robię ją porządnie i skupiam się na niej jak tylko mogę
Stanowisko: szpieg
Przyjaciele: szukam 
Wrogowie: stara wataha czyli moja rodziny 
Rodzina: nie mam po tym co mi zrobili nie chcę ich znać i nic z nimi do czynienia
Ulubiony utwór: Nigdy nie ulegnę lecz zawsze słucham hoolywood undead ich piosenki trochę opisują me myśli .....
Zauroczona w: może......
Właściciel: oxi10 ( na howrse ) ale mówcie mi Mysza.
Inne zdjęcia wilka:





Jako człowiek:
dawniej


dziś:



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz