środa, 19 grudnia 2012

Od Drago C.D Ayer


Do zmiany watahy zmusiła mnie przeszłość...ale przyszłość wydała mi się lepsza. W nocy wybrałem się na spacer .Widziałem jak za drzewami przemyka jakiś wilk .Był tak szybki ,że nie mogłem go złapać wzrokiem.
Chciałem na niego skoczyć ale był zbyt szybki,ten wilk skoczył na mnie.
-Hejka jestem Drago a ty?
-Ayer jesteś nowy
-Aż tak widać
-Tak bardzo
-wiesz co?
-co?
-Jak tak na mnie leżysz i ja tak patrze tobie 
w oczy...to wiesz co powiem masz śliczne oczy 
-Dzięki i sorry już schodzę
-nie trzeba pierwszy raz mi wygodnie jak ktoś na mnie leży
Zaczęliśmmy się śmiać .
- wiesz że jesteś pierwszą osobą jaką tutaj znam
-wiem
-wiesz że jesteś pierwszą osobą którą wepchnę do wody
-tego nie wiedziałam
- to już wiesz 
W wodzie zaczęliśmy się chlapać ,śmiać...
-Idziesz do mnie do jaskini?
-Jasne
- Zimno?
-tak
-Taka gorąca wilczyca a mokra.Żartuję
-przecież wiem . powiedziała
Gdy doszliśmy do jaskini rozpaliłem ognisko.Zacząłem zadawać jej pytania a ona mi ,po ostatnim pytaniu zastanowienie nad odpowiedzią 
zajeło jej dłuższą chwile może dla tego że pytanie brzmiało tak:
-Wierzysz w miłośc od pierwszego wejrzenia?
(Ayer)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz